Naar mogelijkheden zoeken om de bibliobus van KopGroep Bibliotheken nog bekender te maken bij collega's
donderdag 18 november 2010
Ding 6, nr. 1: chatten.
Ook in de bus zoeken we naar een manier om zo snel mogelijk met klanten te kunnen communiceren.
Nu mailt de klant via de web-site; daarna komt het bericht in onze mail terecht.
Via een Meebo-chatvenster (zoals naast dit bericht) zou een klant op de site snel contact kunnen maken, maar we delen deze met meerdere vestigingen.
Een attendering van een collega (via een venster), dat er een e-mail verstuurd is, zou ons kunnen helpen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Mooie oplossing!
BeantwoordenVerwijderenIk denk alleen dat de mailoplossing ook moet blijven bestaan, want er zijn altijd mensen die niet chatten. Jammer, maar helaas.
In ieder geval zul je een gedeelte van de vragen wèl direct kunnen beantwoorden.
Het is op internet toch vaak een kwestie van en en. Ieder kiest toch z'n eigen favoriete methode.
Mooie foto zo van de bus.
BeantwoordenVerwijderen